maandag 20 april 2009

Genezen van allergie en van hoge koorts

Getuigenis naar aanleiding van het Heilig Avondmaal.

Jezus is waarlijk opgestaan en leeft.Ik geloof dat Jezus al onze ziekten, zonden en ongerechtigheden gedragen heeft aan het kruis. Maar als je dan ineens daadwerkelijk de uitwerking ervan ziet krijgt geloof een andere dimensie; Ik heb twee dochters: Priscilla 18 jaar al vanaf geboorte fruitzuren allergie.Zij kan al 18 jaar geen fruit eten en bepaalde sappen vanwege de allergie!Na de zondag preek over het Heilig avondmaal en het te hebben genomen, ging zij de woensdag zwemmen.Daar zag ze fruit liggen en had vreselijk zin in wat fruit!Na kort getwijfelt te hebben, omdat ze weet wat er gebeurt; ze krijgt vliezen voor haar ogen, een opgezwollen gezicht en vreselijke jeuk!!!Maar toch is ze gaan eten , ze begon met wat druifjes en er gebeurde niets!!! En einigde met een hele grote peer!!! De peer was echt een complete overwinning. Halleluja............Prijs de Heer!!

Indy mijn jongste van 6 jaar had al maanden om de 2\3 wk hoge koortsen van 39.8.Dokter in en uit, antibiotica kuren achter elkaar.De dokter wist niet wat er aan de hand was. 2 wk geleden was het weer raak indy had weer hoge koorts een week lang. Op de vrijdag zijn we weer naar de huisarts geweest, die heeft haar nog eens goed nagekeken, maar kon niets vinden hij zei wel, ze heeft nog steeds koorts.Hij vertrouwde het niet helemaal heeft ons gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis!Ze hebben bloed afgenomen en kon die maandag bellen voor de uitslag!Omdat Indy niet lekker was heb ik haar in de dienst bij mij gehouden.En heb haar mee laten doen aan het Heilig avondmaal! Ik belde voor de uitslag van Indy naar de dokter, en ze konden niets vinden alles was goed!!!En Indy had ook geen koorts meer. Prijs de Heer... Jezus leeft en Geneest. Ik ben byzonder blij met de boodschap van het Heilig avondmaal het heeft me zeker bemoedigt en de waarheid maakt dus echt vrij!

Vanessa de Haas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten