maandag 3 mei 2010

Genezen van Lyme

lieve Peter en Edith,

In de maand Oktober 2009 werd bij mij de ziekte van Lyme geconstateerd,het is een simpele diagnose maar met verstrekkende gevolgen.En op 23 maart tijdens de voordienst sprak God tot mij .Wanneer Peter een oproep zal doen zal Ik jou genezen.Nadat jij .Peter de zegen reeds had uitgesproken zei jij : Nu doe ik iets wat ik normaal niet doe.Als je een ziekte heb in je lichaam leg dan je hand op de zieke plek en je had voor ons gebeden met als resultaat dat ik genezen ben van deze ziekte van Lyme. Om dat te staven is mijn bloed onderzocht en gezond verklaard.
Halleluja prijs God Hij leeft en doet nog steeds wonderen en jij peter bedankt voor je fijngevoeligheid voor de Heilige Geest.

liefs Brenda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten