dinsdag 30 maart 2010

Genezen van cyste en gezwel

Lieve Edith en Peter,

Ik wilde het volgende met jullie delen. Zoals jullie misschien weten maak ik een heftige tijd mee, maar dankzij mijn Geloof en wetende dat de Heer mij hierdoor heen draagt komt alles goed.

Ik liep al zekers een jaar lang met pijn in mijn onderbuik (knobbel) waar ik niet mee naar de dokter wilde, en geloofde erin dat ook dit goed zou komen. Maar sinds 19 febr. vloeide ik en had pijn aan mijn rechterkant.3 weken geleden heb ik uiteindelijk een afspraak bij de huisarts gemaakt en die contstateerde dat cysten op mijn rechtereierstok had en een knobbel(gezwel) links in mijn onderbuik. Afspraak werd gemaakt in het ziekenhuis voor nadere onderzoek (deze heb ik afgelopen woensdag gehad). 2 weken geleden heb ik gebed gevraagd aan Tante Maaike en vorige week heeft Joan voor de onderzoeken gebeden en ben ik in de dienst gestaan voor gebed, wat Peter toen heeft gevraagd aan onze gemeenteleden.

In de tussentijd van wachten op het bezoek aan het ziekenhuis heb ik alles aan de Heer overgelaten. Ik heb ondanks de onzekerheid, mij volledig overgeven en uitgesproken dat wat er ook uit komt, de Heer ook hierbij mij zal dragen. Gebed, Geloof en Vertouwen hebben mij hierdoor heen gehaald.

Toen ik naar het ziekenhuis moest heb ik voordat ik ging gebeden en mijn zeer ontspannen gevoeld. Eenmaal ik de onderzoekskamer werden mij een aantal vragen gesteld, waarop het onderzoek volgde. Hierbij moesten zij/wij contstateren dat er niks meer te vinden was. Geen cysten en geen gezwel. Vreugde en blijdschap kwamen naar boven maar op de eerste plaats DANKBAARHEID.

Ik ervaar dit wederom als een beproeving; mijn Geloof in Hem heeft mij vrijgemaakt. Ik ben volledig gezond verklaard en de artsen zeiden dat alles prima was. Over 3 weken krijg ik de uitslag van de uitstrijkjes maar ook hierin vertrouw ik dat dit goed is.

Maar angst werd overwonnen door Blijdschap, en mijn Geloof is iets wat ik moet uitdragen en graag wil delen. Ik dank jullie voor al jullie gebeden en Mijn Dank aan Hem dat ik zo gezegend ben met zo'n geweldige gemeente.

Liefs en Gods Zegen, Coby Joris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten